Music

niedziela, 9 lutego 2014

[Szablon]

Yyyy, nie, to nie rozdział 17 - To ja xD
Mam pytanie:
Czy jest ktoś chętny do wykonania szablonu na tego bloga?
Chodzi mi nie tylko o nagłówek, ale i o cały szablon. Było by miło, gdyby zrobił go ktoś z was, bo znacie tego bloga i sądzę, że wiecie, co by na taki szablon pasowało :) Nie chcę korzystać z szabloniarni, dostałabym świra jakbym miała czekać na szablon, a później jeszcze mieć niezadowoloną minę, bo by mi się nie podobał.
Sama nie jestem dobra w te klocki, nawet nie umiem zrobić porządnego nagłówka ;__;
Gdybyście mogli się jakoś szybko odezwać.

A co do 17 to jeszcze z tydzień, może 1,5 i będzie. Remont prawie skończony ;) Tylko rodzice mi się rozchorowali i jestem ich ostatnią nadzieją -.-

Kocham Was
Cierpiąca Nanase

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz