Music

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Verstaile Awards

VERSTAILE
AWARDS

Zostałam nominowana przez Igę-chan, za co bardzo dziękuję ;)

Zasady
  • Podziękować nominującemu blogerowi 
  • Pokazać nagrodę na swoim blogu
  • Ujawnić 7 faktów dotyczących siebie
  • Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują 
  • Poinformować o tym autorów
Fakty:
1. Jestem jedynaczką za co Bogu dziękuję z całego serca.
2. Zostałam mangowcem w wieku lat ośmiu.
3. Słucham wszystkiego, DOSŁOWNIE. Mam na myśli wykonawców od Nirvany, po Pezeta. Ale moim ulubionymi zespołami są i tak The Pretty Reckless, Black Veil Brides oraz OneRepublic.
4. Całkiem dobrze mówię po polsku (w przeciwieństwie do niektórych Polaków), szlifuję angielski oraz zaczynam samodzielną naukę japońskiego oraz francuskiego. W szkolę uczę się jeszcze niemieckiego.
5. Jestem Bi. Pociągają mnie dziewczyny, ale wolę związać się z chłopakiem.
6. Jak byłam mała, to pani przedszkolanka uparła się, że mam ataki psychozy pod względem wzroku i węchu (pewnie nawet nie wiedziała, co to jest, ale spk). 
7. Nie lubię ludzi, zdecydowanie wolę patrzeć się w niebo i rozmyślać na różne tematy związane z otaczającym mnie światem.

Nie czytuję innych blogów, a przynajmniej mało ich, więc pewnie nawet 10 się nie uzbiera.

Nominuję:
1. sasusaku-ksiezniczka-i-uczen.blog.onet.pl/
2. http://pusta-strona-pamietnika.blogspot.com/p/blog-page_24.html
3. zagubieni-w-swiatach.blogspot.com/
4. http://przypadki-sakury-haruno.blogspot.com/
5. www.uchiha-kyodai.blogspot.com/
6. http://jinchuuriki-i-czwarty.blogspot.com/ (całuj mnie za to, Is)

To tyle.

Cierpiąca

1 komentarz:

  1. Ohayo.
    Czy to znaczy, że mam cichą czytelniczkę? ^_^
    Już się w to bawiłam i nominowałam poszczególne osoby, więc jedyne co mogę zrobić, to napisać tutaj o sobie kilka faktów, bo może cię one zainteresują?
    1. Trenuję Oyama Karate, a w przeszłości siatkówkę i pływanie.
    2. Co roku zdaję z czerwonym paskiem i średnią powyżej 5,0.
    3. Gram na trzech instrumentach.
    4. Mam zaufane przyjaciółki.
    5. Na nikim sie nie wzoruję i z nikogo niczego nie kopiuję.
    6. Jestem egoistką i zawsze wiem wszystko najlepiej. Jeśli mi się sprzeciwiasz, to zastanów się dwa razy zanim to zrobisz.
    7. Chciałabym czytać w myślach, aby wiedzieć co myślą o mnie inni.
    Hmpf. To chyba wszysko.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń