Music

środa, 9 stycznia 2013

Przepraszam

Cześć. Wybaczcie mi proszę brak nowych notek i mogłabym, jak większość blogerek udać, "że to brak weny" chociaż to wcale nieprawda.  nie miałam jakiejś wielkiej ochoty dodawać notek, które byłyby bez sensu. Dlatego nic nie dodałam, zajęłam się tylko szablonem, który uległ niepowtarzalnej zmianie na lepsze, nie prawdasz? Wolałam tez poprawiać notki i jestem w trakcie pracy nad 2 rozdziałem, bo chcę zarelkamować bloga, a żeby reklamować trzeba mieć perfect bloga. Tak więc zatrudniłam kolejnego "korektora" i wykonuję tą nudną pracę. Niedługo pojawi się 9 rozdział, bez obaw :)

Do zobaczenia

Cierpiąca Nanase

6 komentarzy:

  1. Cieszę się niesamowicie, że rozdział dziewiąty niedługo się pojawi.
    z chęcią przeczytam poprawione, pierwsze rozdziały.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać kolejnej notki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :uśmiecha się ładnie: Kiedy możemy spodziewać się kolejnego rozdziału?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo, chociaż szczerze przyznam, że strasznie mi się nie chce. Jestem jak Tsunade. Mam sto pomysłów, ale nienawidzę ich spisywać/przepisywać. Taka papierkowa robota.

      Usuń
    2. Bynajmniej, wiedz, że czekam :)

      Usuń
  4. Wiesz co? BAAAAAAAAAAAAAARDZO! Ale to BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDZO spodobała mi się ten blog!!! Z niecierpliwością czekam na nową notkę :DD

    OdpowiedzUsuń